سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطوری در نرم افزارها باگ پیدا کنیم؟

تا حالا به این فکر کردید که باگ نرم افزارها را چگونه پیدا کنید؟ آیا با داشتن چندین سناریوی تستی فکر میکنید میتوانید نرم افزارتان را تست کنید؟ در این پست ، ما مراحل موثری که میتوانید با استفاده از آنها باگ های نرم افزارتان را بیابید ، آورده ایم

  • کدهایتان را در جایی مناسب ذخیره کنید.

این مرحله برای یافتن اشکالات نرم افزار شما بسیار مفید است. این روش فواید ارزشمند دیگری نیز دارد که تا انتهای مقاله متوجه آن خواهید شد. تمام پرونده هایی که منبع یک برنامه را تشکیل میدهند ، پرونده های ساده ای نیستند که باید آنها را در Dropbox یا بد تر از آن در هارد دیسک دخیره کرده باشیم. ما هیچگاه نباید چنین منابع مهم و ارزشمندی را در مکانهایی مثل google drive ، Dropbox و یا هارد دیسکمان ذخیره کنیم. این پرونده ها بسیار خاص هستند.

این پرونده ها به مرور تغییر میکنند و بطور کلی نسخه های مختلفی دارند ؛ این نسخه ها میبایست در دسترس باشند و باید توضیحاتی نیز همراه آنها نیز باشد.

برای درک بهتر ، ما در مورد نسخه های مختلف کدهای نوشته شده ی شما صحبت میکنیم ، که اینها نماینگر نسخه های مختلف برنامه شما در بازار است. به عنوان مثال : نسخه 1 ، نسخه 1.1 ، نسخه 2.0 .

ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید.  www.testerking.ir