سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه تست نرم افزارها چقدره؟

?

قبل از صحبت در مورد موضوع عنوان شده ، جا داره سال جدید رو به همگی شما تبریک بگم ، ایشالا که سال بسیار خوبی رو داشته باشید ، سرشار از انرژی و حال خوب.

کاربر ها از دید ما پادشاه هستند ؛ اونها تصمیم میگیرند که برنامه شما ابتکاری جدیدیست یا خیر؟! با این حال ، اگر واقع بینانه به آن نگاه کنیم ، بررسی هایی که کاربران میکنند هرچند بد ، موردی اجتناب ناپذیری است.

اما درسته! ما میتوانیم از خشونت یوزرهای شما در مارکت های دانلود بازی و برنامه ها جلوگیری کنیم تا رتبه ی برنامه شما رو از 4 ستاره به پایین سوق نده و برای موفقیت برنامه شما کارهایی بکنیم. اما میپرسید چطور؟! صبر کنید ???

درسته که هیچ کس کیفیت برنامه رو به خطر نمی اندازه. اما اغلب افراد برنامه نویسی برنامه چشم بسته ، کیفیت اون رو تایید میکنند. این اعتماد به نفس بیش از حد میتونه برای پایداری یک برنامه فاجعه بار باشه.

توسعه و برنامه نویسی یک برنامه ممکنه برای شما هزینه زیادی برای شما نداشته باشد ، اما اون چیزی که کاربر به دنبالشه کیفیت و کیفیت همراه با قیمت اون هست و نمی شه اونها رو کنار گذاشت.

یک عادت عادی وجود داره که شرکت های توسعه دهنده نرم افزارها علاقه ی زیادی به انجام تست دستی دارند. بررسی عملکردهای برنامه خیلی مورد نیاز است ، عوامل دیگری هم وجود دارد که نیاز به تایید، قبل از انتشار دارند.

تست چطور میتونه به کیفیت یک برنامه کمک بکنه ؟ چه جنبه هایی باید داشته باشه و اون جنبه ها چیا هستند؟

ادامه این مطلب مهم را در سایت ما به نشانی testerking.ir مشاهده کنید.

?