سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قسمت دوم از STLC چرخه حیات تست نرم افزار

1- معین کننده ی هویت تست پلن

یک عدد می باشد که هویت تست پلن را مشخص می کند.

برای مثال: ProjectName_0001

2- مرجع ها

این بخش برای این است تا تمام لیست داکیومنت هایی را که تست پلن شما را پشتیبانی می کنند و شما درحال تهیه آنها هستید را مشخص کند.

برای مثال: تشخیص نیازهای سیستم، استراتژی تست، طرح پروژه،راهنمای پروژه و….

3- مقدمه

مقدمه یا خلاصه ی تست پلن شامل هدف کلی پروژه و محدوده ی آن می باشد.

برای مثال: هدف از نوشتن این داکیومنت این است تا تست کارایی (فانکشنال) پروژه ی “X” انجام شود.

4- آیتم های تست

شامل یک لیست از آیتم هایی می باشد که قرار است تست شوند.

برای مثال: هر دو بخش back end  و  front end این اپلیکیشن می بایست روی محیط windows / Linux تست شود.

5-  فیچرهایی که می بایست تست شوند

در این بخش می بایست لیستی از تمامی فیچرهایی که می بایست در طول پروژه تمامی آنها تست شوند تهیه کرد.

برای مثال: صفحه ی لاگین، صفحه ی گزارشات، صفحه ی تنظیمات و…..

توضیحات بیشتر را در سایت ما دنبال کنید www.testerking.ir

#تست_اپ
#آموزش_تست_اپلیکیشن
#تست_اپلیکیشن
#تست_نرم_افزار
#تست_اپ_اندروید
#تست_اپ_آی_او_اس
#تست_وب_سایت